Helpen dramalessen om pesten op scholen tegen te gaan?
Pesten op school is een groot probleem. Een op de tien kinderen wordt gepest. Onderzoeker Rozemarijn van der Ploeg onderzoekt hoe kinderen zelf tegen het pesten aan kijken. Ze maakt hierbij gebruik van improvisatietoneel. Vandaag zijn we op IKC de Pit. Kinderen bedenken zelf een verhaal over pesten en spelen dat uit.
Laatst gewijzigd: | 25 mei 2022 15:26 |
Meer nieuws
-
16 mei 2024
KNAW benoemt Mladen Popović en René Veenstra tot lid
Hoogleraar Mladen Popović en hoogleraar René Veenstra zijn door de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) benoemd tot lid.
-
01 mei 2024
Gedragswetenschapper Carsten de Dreu benoemd tot hoogleraar aan de Rijksuniversiteit Groningen
De Rijksuniversiteit Groningen kondigt met veel genoegen de benoeming aan van de gerenommeerde sociale en gedragswetenschapper Carsten de Dreu tot onderzoekshoogleraar aan de RUG.
-
09 april 2024
Kirsten van den Bosch: ‘Studenten verbinden met de praktijk is echt in elke opleiding haalbaar’
Dr. Kirsten van den Bosch en haar team wonnen de Best Practice Award 2024 met hun initiatief om studenten te verbinden met organisaties om echte problemen op te lossen binnen Academic Learning Communities.